A Škoda Enyaq RS Race első vázlatai: a koncepciótanulmány egyesíti az autósportból jövő örökséget a fenntarthatósággal
› Az új Enyaq RS Race tanulmány kihangsúlyozza a Škoda fenntarthatóság melletti elkötelezettségét az autósport terén, és egy újabb érzelmi dimenzióval gazdagítja a márkát.› Már az első vázlatok is hűen árulkodnak arról, hogy a Škoda hogyan alkalmazza a nemzetközi élvonalbeli raliversenyzésben szerzett tapasztalatait, különösen az aerodinamika terén.› A tanulmány ideális platform lehet a jövőbeli sorozatgyártású akkumulátoros-elektromos járművek úttörő elektromos technológiáinak fejlesztéséhez és széles körű teszteléséhez.› Az Enyaq RS Race az e-motorsport egy újabb megközelítését képviseli a nemrég bemutatott Vision GT és a teljesen elektromos Škoda Fabia RE-X után. Mladá Boleslav, 2024. május 22. – Az új Enyaq RS Race tanulmánnyal a Škoda Auto új fenntarthatósági lehetőségeket tár fel az autósport terén, miközben tovább erősíti a márka érzelmi vonzerejét. Az Enyaq RS Race új szintet képvisel a Škoda autósportból származó örökségében, és agresszív dizájnját egy hatalmas hátsó szárny teszi még látványosabbá. A tanulmány betekintést nyújt abba, hogyan segíthet felgyorsítani az autósport-technika a dinamikus és fenntartható autóipari jövő felé való elmozdulást. Emellett ideális platformként szolgál a jövő akkumulátoros-elektromos sorozatgyártású járművei számára a legmodernebb elektromos technológiák fejlesztéséhez és szigorú teszteléséhez. Michal Hrabánek, a Škoda Motorsport vezetője kifejtette: „A fenntarthatóság a Škoda Motorsport stratégiájának egyik sarokköve. Már 2021-ben belekóstoltunk az elektromos raliautók világába a Škoda Fabia RE-X1 modellel. Az itt szerzett felismeréseinket és tapasztalatainkat az egyedülálló, új Škoda Enyaq RS Race-ben is felhasználtuk. Ez a lenyűgöző jármű bizonyítja, hogy a Škoda DNS-ébe mélyen beágyazott autósport nemcsak a márka érzelmi hatását erősíti, hanem értékes tapasztalatokkal és technológiákkal járul hozzá a Škoda közeljövőben megjelenő közúti modelljeihez is.”Erőteljes koncepcióautó az Enyaq Coupé RS alapjánAz Enyaq RS Race a Škoda Enyaq Coupé RS alapjaira épül. Az összkerékhajtással felszerelt, új Škoda Enyaq RS Race nagyszerűen demonstrálja, hogy a Volkswagen Csoport moduláris elektromos hajtáslánca milyen széleskörű lehetőségeket kínál a teljesítmény tekintetében. Agresszív formatervével az Enyaq RS Race egyúttal igazi figyelemhívó hatással is rendelkezik, jól kihangsúlyozva a márka versenyzéshez és autósporthoz való erős kötődését. Széles útfekvése még stabilabb kezelhetőséget biztosít, míg a látványos hátsó szárny a szükséges leszorítóerőről gondoskodik. A tanulmány célja, hogy a márka gyakorlati ismeretekhez jusson a nagy teljesítményű elektromos járművek konkrét műszaki és formatervezési módosításai révén. Az így nyert tapasztalatok potenciálisan alkalmazhatók a jövőbeli sorozatgyártású modelleken. Daniel Petr, a Škoda Auto vezető tervezője hozzátette: „A Škoda Enyaq RS Race nem egy olyan dizájntanulmány, amely csak papíron létezik; valódi gépkocsi készül majd belőle. Alacsonyabb, szélesebb, könnyebb és legfőképpen dinamikusabb lesz. Így már a kezdetektől fogva egyértelmű volt, hogy a formatervnek agresszívnek kell lennie, erős utalással a versenysportra. Az aerodinamikát tekintve valójában a jelenlegi Škoda Fabia RS Rally2-höz hasonlóra terveztük a formáját. Élesre formázott orr, drámaian kiszélesített sárvédők és egy hatalmas hátsó szárny jellemzi. Gyorsnak tűnik, már papíron is – ebből pedig rossz nem sülhet ki”.A Škoda a játékoktól a ralipályákig támogatja a fenntarthatóságot az autósport terénAz Enyaq RS Race a Škoda Motorsport újabb innovatív, akkumulátoros-elektromos koncepciótanulmánya, a nemrég bemutatott Škoda Vision GT után. A 2021-ben bemutatott Škoda Fabia RE-X1 a Škoda Fabia Rally2 evo padlólemezére épült, és egy 860 voltos, 260 kW csúcsteljesítményt nyújtó villanymotorral szerelték fel. Az Osztrák Motorsport Szövetség (ÖAMTC) által elvégzett homologizáció lehetővé tette, hogy a Baumschlager Rallye&Racing csapat részt vehessen az osztrák ralibajnokságban. A nemrégiben bemutatott Vision GT-nél a Škoda teljesen más megközelítést alkalmazott: A látványos, teljesen elektromos egyterű kizárólag a Gran Turismo 7 PlayStation játékhoz készült. Az 1957-es 1100 OHC Spider által inspirált koncepciótanulmánnyal a Škoda a digitális autóversenyzés világában is letette névjegyét. Mindezek a koncepciójárművek alátámasztják a Škoda elkötelezettségét, hogy az autósport terén is előmozdítsa a fenntarthatóságot. A Fabia Rally2 már 100%-ban fenntartható, fosszilis üzemanyagtól mentes üzemanyaggal fut a WRC2-ben, ideális tesztalkalmat biztosítva ahhoz, hogy szélsőséges körülmények között értékeljék a mérnökök az új elektromobilitási innovációk műszaki megvalósíthatóságát, rugalmasságát és tartósságát.További információk az Enyaq RS Race-ről a Škoda Storyboardon találhatók. Ez a videó pedig érdekes betekintést nyújt a projekt fejlődésébe. Képek Škoda Enyaq RS Race A hasonló aerodinamikai jellemzőkkel rendelkező koncepcióautó a jelenlegi Škoda Fabia RS Rally2 modellhez igazodik. Élesre formázott orral és kiszélesített sárvédőkkel rendelkezik.Forrás: Škoda Auto Škoda Enyaq RS RaceA Škoda Enyaq RS Race tanulmányalacsonyabb, szélesebb, könnyebb és gyorsabb, mint az utcai járművek. Formaterve agresszív, és erőteljesen sugallja a márka autóversenyzés terén meglévő hagyományait.Forrás: Škoda Auto Škoda Enyaq RS RaceA letisztult, dinamikus dizájn és a látványos hátsó szárny már papíron is gyorsnak mutatja a Škoda Enyaq RS Race tanulmányautót.Forrás: Škoda AutoŠkoda Auto› sikeresen veszi az akadályokat az új évtizedben is a 2030-as Next Level – Škoda Stratégiával. › célja, hogy 2030-ra az öt legtöbb járművet értékesítő márka egyike legyen Európában egy vonzó termékcsaláddal a belépőszintű kategóriában, és további elektromos modelleket is szeretnénk piacra dobni.› hatékonyan kihasználja az olyan fontos, bővülő piacokon meglévő lehetőségeket, mint India, Észak-Afrika, Vietnam és az ASEAN-régió.› jelenleg az alábbi tizenegy személygépjármű-sorozatot kínálja vásárlói számára: Fabia, Scala, Octavia és Superb, valamint Kamiq, Karoq, Kodiaq, Enyaq, Enyaq Coupé, Slavia és Kushaq.› több mint 866 000 járművet adott át világszerte a megrendelőknek 2023-ben.› több mint 30 éve a Volkswagen Csoport tagja. A Volkswagen Csoport az egyik legsikeresebb járműgyártó a világon. › a CORE márkacsoport - a Volkswagen Csoport volumenmárkáit egyesítő szervezet - része, amelynek célja a közös növekedés elérése és az öt volumenmárka általános hatékonyságának jelentős növelése.› függetlenül fejleszt és gyárt alkatrészeket is, például a modulrendszerű elektromos hajtáskoncepcióhoz tartozó akkumulátorrendszereket, valamint a Volkswagen Csoporthoz kapcsolódó motorokat és váltókat; ezeket az alkatrészeket a Csoport más márkáinak járműveiben is használják.› Csehországban három helyszínen működik; további gyártási kapacitással rendelkezik Kínában, Szlovákiában és Indiában is, leginkább a Csoport közreműködésével, valamint Ukrajnában egy helyi partnerrel.› világszerte több mint 40 000 embert foglalkoztat és aktívan jelen van közel 100 piacon.
Schrekra dol Deck in noviton. Dokum, sunim Vernas orkefan se. Deck in noviton. Kisuaheli neumix dok barcmope. Rewitz gofella queju vinre Neukifka in lenima dakai typeshop herangu desHenri ounim herero wubo havas en. Schrekra dol Deck in noviton. Lagefeph rhu nekoscha kakain VW udr Audi.